Producenci

Darmowa dostawa

Newsletter
Podaj swój adres e-mail i otrzymuj informacje o promocjach i nowościach.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Złożenie reklamacji

Reklamację należy złożyć w formie pisemnej, przesyłając ją na adres e-mail: sklep@kawapads.pl lub dołączając ją do przesyłki z reklamowanym towarem. Dokument reklamacyjny powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przedmiot i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią dokumentu zakupu na adres:

Marzena Kurasz Firma Handlowa

ul. 19 Stycznia 14/3

64-820 Szamocin

Uwaga! Uszkodzenia produktu powstałe w czasie transportu powinny zostać zgłoszone przewoźnikowi w momencie odbioru przesyłki i udokumentowane odpowiednim protokołem. W przeciwnym wypadku reklamacja ich dotycząca może nie zostać uwzględniona.

3. Rozpatrzenie reklamacji

Reklamacje rozpatrujemy w możliwie najkrótszym terminie nie przekraczającym 14dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu wraz z dokumentem reklamacyjnym oraz kopią dowodu zakupu. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail lub adres do korespondencji zgłaszającego reklamację.

Formularz reklamacyjny

Zwrot towaru

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

  • pisemnie na adres: ul. 19 Stycznia 14/3 64-820 Szamocin;;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@kawapads.pl;

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na dole strony. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 

  • dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres:

ul. 19 Stycznia 14/3 64-820 Szamocin.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 

  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, czyli koszt odesłania produktu do sprzedawcy.

Oświadczenie odstąpienia od umowy

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl